788 716 657 poczta@oakleaf.pl

PROMOCJA ! DARMOWA DOSTAWA

FAQ


Gdzie są wytwarzane produkty firmy OAKLEAF ?

Wszystkie produkty Oakleaf są produkowane i projektowane w naszej pracowni w Polsce w woj. małopolskim. Każdy element zegarka przechodzi rygorystyczną kontrole jakości tak żeby każdy klient był zadowolony ze swojego zakupu.

 

Czy mogę wymienić pasek z innego modelu, lub kupić pasek ?

Tak, można wymienić pasek na inny. Proszę tylko przy zamówieniu w okienku ,,UWAGI DO ZAMÓWIENIA” wpisać o jaki pasek chodzi. Nasza firma również prowadzi sprzedaż samych pasków które są dedykowane parametrami do naszych zegarków. Skontaktuj się z nami.

 

Jak zapakowane są zegarki ?

Każdy sprzęt Oakleaf jest zapakowany w drewniane pudełko ze sklejki i w pudełko kartonowe. A już przy wysyłce pakujemy w kopertę bąbelkową.

 

Czy zegarki OAKLEAF są wodoodporne ?

Cały nasz asortyment jest odporny na zachlapania (mycie rąk nie powinno powodować żadnych problemów). Nie można jednak zanurzać ich w wodzie lub innych substancjach ciekłych dlatego, że może to prowadzić do trwałego uszkodzenia zegarka.

 

Czy mogę samodzielnie wymienić baterie ?

Tak, jak najbardziej można samemu wymienić baterie. Wystarczy precyzyjny płaski śrubokręt i zdolności manualne. Odkręć cztery śrubki jakie są w dekielku zegarka i jedną w mechanizmie. Jeśli nie jesteś pewny/a najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta u zegarmistrza w celu wymiany baterii.

 

Jak czyścić drewniany zegarek OAKLEAF ?

Oczyść produkt przy użyciu wilgotnej szmatki a następnie drugą, suchą wytrzyj jego kopertę tak żeby nie pozostała żadna wilgoć. W każdej chwili firma OAKLEAF może ponownie nawoskować Twój zegarek, wystarczy wysłać go do nas, a my się tym zajmiemy (Klient ponosi tylko koszt przesyłki).

 

Czy wysyłka jest możliwa poza granice Polski ?

Tak, wysyłamy na cały teren Europy. Koszt przesyłki to 70.00 zł. Przesyłkę obsługuje firma kurierska DPD (przy zamówieniu w zakładce koszyk wystarczy wybrać ,,Oblicz koszt wysyłki”) i w okienku wpisać do jakiego kraju mamy wysłać przesyłkę.

 

Zwrot produktu.

Wszystkie zamówione produkty można zwrócić do 21 dni. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie, oryginalnym opakowaniu z dowodem zakupu. W przypadku produktów spersonalizowanych prawo do zwrotu nie obowiązuje.| POBIERZ FORMULARZ |

 

Czy muszę się rejestrować, aby dokonać zamówienia ?

Nie, nie jest wymagane założenie konta. Możesz dokonać zakupu bez rejestracji. Dodatkowo jeśli dokonasz założenia konta będziesz informowany na bieżąco o wszystkich promocjach i kodach rabatowych.

 

Metody płatności. 

OAKLEAF prowadzi trzy bezpieczne formy płatności.

1. Płatności on-line poprzez system Przelewy24 – przelew ekspresowy.

2. Przelew tradycyjny.

3. Płatność za pobraniem. (przy odbiorze)

 

Czy kupowanie w naszym sklepie jest bezpieczne ?

Gwarancją jest połączenie SSL. Podczas zakupów w naszym sklepie i przeglądania ofert Twoje dane są bezpieczne i zapewnia m.in. poufność transmisji danych. Za każdym razem Twoja przeglądarka łączy się przy jego pomocy z naszym sklepem.


Chcesz się dowiedzieć więcej skontaktuj się z nami !